Junior
hmm...prídem nato, ako to vlastne funguje a potom navrhnem kopec dotykových panelov, čítačiek a bude toho toľko, že zákazník bude potrebovať ďalších 2 ľudí na spravovanie a plnenie nového systému a nikto tomu nebude rozumieť, užívatelia sa s tým nikdy nestotožnia.
Senior
najprv urobím deep analýzu, potom navrhnem nepriestrelnú databázovú štruktúru, naprogramujem UI a klientske rozhrania (samozrejme okopírujem niečo, čo som niekde videl). Zaintegrujem podnikový informačný systém a zber dát zo strojov. Potom to pustím do produkcie a polepím za jazdy. Výsledkom je pekná lego stavebnica, čo mierne zvýši efektivitu vo výrobe, mierne zvýši predajnú hodnotu firmy a zákazník vodí návštevy po výrobe obdivovať Vaše vizualizácie.
Automatizér
ľudská práca je drahá, preto všade kde sa to dá nacápem koboty, softvérové roboty, PLCčka a kde to nejde, pôjde mobilná appka alebo čítačka, aby sa šetril a trackoval čas. Proces má jasné pravidlá a postupy od A po Z, ale reálna prevádzka ukáže, že ladenie bude namiesto mesiaca trvať pol roka a stáť 2x toľko. Výsledky sú obdivuhodné, ale sú niekde na úrovni polovice toho, čo sa deklarovalo (vysnívalo) v zadaní.
Architekt
navrhnem vhodný kompromis medzi ergonómiou, automatizáciou a UX. Postavím robustný databázový MES systém, ktorý to všetky procesy polepí a uriadi. Postupne pridávam vysoko produktívne fičúry, dynamicky reagujem na zmeny a feedback z nasadených procesov a automatov. Nejaký čas to trvá, výsledok je vysoko rentabilný, manažment aj užívateľ je spokojný.
Guru
kukne jedným okom na aktuálny proces. Určí core proces s najvyššou pridanou hodnotou, aplikuje paretovo pravidlo, zruší všetko ostatné. Kúpi v cloude škálovateľný automat na biznis procesy a vyhodí celú administratívu. Core proces plne automatizuje a produkt digitalizuje. Zmultiplikuje simplifikovaný core proces a pridružené biznis procesy exponenciálne. Len tak mimochodom popritom nájde minimálne 2 disruptory trhu a postaví nový side proces ktorý, rýchlo prevalcuje pôvodný core biznis firmy. Výsledky z pohľadu zákazníka netreba komentovat.